DREWNO we wnętrzach - najlepsze inspiracje

Każdy kto obserwuje nowe trendy w designie wnętrzarskim, zauważa rosnące zainteresowanie naturalnymi, minimalistycznymi i oryginalnymi projektami i dodatkami dedykowanymi do domów i mieszkań. Styl skandynawski już od jakiegoś czasu zdobywa serca tysiąca Polaków, którzy do niedawna w większości reprezentowali styl dosyć klasyczny, wyważony, a wręcz bezpieczny. Meble kupowane stricte z marketów, oferowane na masową skalę, to wydawać by się mogło pewniak i trochę łatwizna, i do tego za grube pieniądze. 

Dzisiaj jest troszkę inaczej. Dziś wielu z nas, w tym ja inspiruje się nieszablonowymi rozwiązaniami. Woli zrobić coś samodzielnie, po swojemu, poszperać na targach staroci, zaprzyjaźnić się ze stolarzem, czy po prostu kupić używany mebel i nadać mu nowe życie. Jest trudniej, ale piękniej i bardziej oryginalnie. Nie da się z tym dyskutować. Fajnie przecież mieć coś, czego nie mają inni, prawda? Coś, co może zaskoczyć i zaszyć się w pamięci na długo odwiedzających nas gości….Instagram na przykład jest kopalnią inspiracji jeśli chodzi o wnętrza. Przeglądając tysiące profili, można się zarazić, a wręcz uzależnić od bieli, szarości no i drewna...

Drewno to jak na razie u mnie główny element wykończenia wnętrza – to powrót do natury, coś co człowieka wycisza, pozwala przenieść się do nieskażonej strefy naszego życia, gdzieś gdzie oddycha się pełną parą, ale powoli i spokojnie. Dom, czy mieszkanie posiadający elementy, prawdziwego, surowego drewna, to dom do którego chce się wracać. Człowiek czuje się w nim zdrowszy. Idąc za moją miłością do drewna, postanowiłam zgromadzić w jednym miejscu najlepsze wg mnie drewniane inspiracje do domów i mieszkań. 
Przyda się to zarówno osobom, które planują budowę/ zakup swojego gniazdka, jak i tym, którzy chcą coś zmienić lub odświeżyć swoje dotychczasowe lokum. Drewno może tu okazać się strzałem w dziesiątkę, jeśli oczywiście komponuje się z pozostałymi elementami domu, czy mieszkania. Nacieszcie oczy i inspirujcie się !

Ps.Sukcesywnie będę tu dodawać, nowe, świeże znaleziska z kategorii drewno, także zachęcam do onserwowania mnie na bieżąco ;)


deccoria.pl



urzadzamy.pl


deccoria.pl


decor.net


pinterest.com


 restorationhardware.com


mandalacreations_com



 deccoria.pl

 insragram.com

 pineterest.com

Polecane Artykuły

0 komentarze:

ZOBACZ TEŻ MOJE KULINARNE WYCZYNY NA INSTAGRAMIE :). Obsługiwane przez usługę Blogger.